Bliv fit til årets julefrokost

0
235
julefrokost

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Skal du være fit og slank til den årlige firmajulefrokost i København, som du faktisk har glædet dig til i månedsvis – så er det tid til at få gjort noget ved det nu. Kalenderen står snart på november måned, og det er derfor snart til julefrokost sæsonen begyndelse. De fleste vil gerne stå helt skarpt og se super godt ud til denne store begivenhed, da man gerne vil føre sig en smule frem, og fremstå med et stort overskud. Her får du en række tips, til hvad du skal fokusere på, når du skal af med de ekstra kilo, eller strammes lidt op i muskulaturen.

Arm- og mavebøjninger hver aften

Skal du enten have større arme, fladere mave, eller måske begge ting. Så er det altid en rigtig god idé at ligge sig på gulvet hver aften og tage nogle arm- og mavebøjninger. Hvor mange reps du tager, er selvfølgelig op til dig og hvad du kan præstere på pågældende tidspunkt. Hvis du er nybegynder, så er der ikke noget i vejen med at du starter på knæene. Hvis du er på knæ, kan du tage flere reps, og giver dig selv større mulighed for at øge din muskulatur.

Små måltider, men ofte

Når man skal smide nogle hurtige kilo, så er den bedste måde at spise små portioner, flere gange om dagen. Du overfylder altså ikke din mave, og den kan derfor følge med, og forbrænde din mad ordentligt. Så gå og snack af og til når du lige føler for det i løbet af dagen, og undgå måltider med store portioner. Så er du klar til julefrokosten inden du ser dig om.

Løb

Løb er altid et hit når man skal have en pæn krop. Løb giver både øget muskelmasse i ben og mave, desuden taber du dig også at det. Få derfor løbeskoene på, og få løbet dig nogle ture et par gange om ugen.